HOT OR NOT - Skicka in bild

Nu tänkte jag starta igång en HOT OR NOT. Om du skickar din/eller dina bilder till min mejl. Självklart får du vara med med hur många som du vill. När du skickat in din bild på dej och din häst så kommer jag att lägga upp den här med en bedömning. 
 
Det jag kommer att bedöma är:
*Samspel
 
*Ryttarens sits
 
*Outfit
 
*Hästens hoppteknink (Vid hoppbild) / Hästens undertramp (Vid dressyr bild)  / Hästens benställning (Vid uppställningsbild) 
 

Börja skicka in bilder, skicka dem till [email protected] och döp mejlet till HOT // NOT

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Sv: till de bilderna hade jag ett 50mm 1.8 från Canon :)
Fixar alltid mina bilder i Photoshop

2013-03-12 @ 00:59:45
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0