It´s ((lördag)) night

SItter trött som jag är inlindad i min elfilt framför TV:n. Väntar på mat och kolalr runt lite på datorn. 
Dagen har varit riktigt bra. Även gårdagskvällen var grym. Hade det riktigt mysigt hos Amanda. Maten var god och dom hade bakat glutenfria mufins åt mej :)
Vaknade vi halv 8 - som alltid på helgerna.. Fattar inte varför jag inte kunde sova lite längre, jag är ju så trött. Suck. Mamma kom vid 14 och vi åkte till min faster och kusinen. Fikade och pratade, mys. 
 
Resten av eftermiddagen tillbringade jag i stallet. Red Darragh medans mamma ännu en dag fixade allt i stallet. Värsta lyxen här ja! Mamma och jag putsade sadel och hackamore tillsammans i sadelkammaren. Så nu är allt fixat till klubbisen imorgon. Hoppar Clear round med båda 50 med C och 60 med D, hoppar även LD (60) med båda pojkarna. Inga höga klasser, men det gör inget. Det kan också vara bra, eller hur?
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till!

2013-03-23 @ 20:46:40
URL: http://emeliegrefberg.blogg.se
Postat av: NicoleOlsson

Lycka till på tävlingen i morgon Jonna :)
Kram Nicole

2013-03-23 @ 22:35:51
URL: http://nicoleolsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0