"Listan"

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Ehh, jag vet inte faktiskt..
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Absolut inte! ;)
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Jada
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Neeee
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Jag har inte känslor för någon just nu, men jag skulle väll öppnat och sagt hej antar jag ? ;)
Hatar du någon just nu? Nej inte hatar, ogillar.
Saknar du någon just nu? Såklart.
Är du längre än de flesta i din ålder? HAHA Vilket skämt!! Mycket kortare... 
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast var på G med? Jadu, dom får väll göra som dom vill!
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Gud nej
När gapskrattade du senast? Igår kväll!
Brukar du tänka innan du talar? Ahahaha, ehmm Det beror väll lite på ;)
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja det skulle jag nog
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Njaaa
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Mjo det kan man säga ;)
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nej det skulle jag nog inte.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Det skulle vara svårt, men det skulle gå.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Falskt
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Kanske, i värsta fall.. 
Pratar du ofta? Vissa dagar, andra inte.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Skolan och hemma.
Vad är det bästa som hände dig idag? Har inte hänt så mycket idag, men jag antar att det var när jag fick reda på att jag ska få hoppa Brando :)
Är du en elak person? Jag hoppas inte det, fråga dom i min omgivning.
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Först och främst skulle jag se till så att jag kan behålla Darargh hela hans liv och sen skulle jag köpa min drömponny.
Vad lyssnar du på just nu? Nån reklam och mamma som skriker på mej ;)
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Någon gör nog det.
Är du lycklig? Ja det är jag väll.
Är du rädd för mörker? Nja ibland.
Tror du att två ex kan vara vänner? Beror på hur man gjorde slut och vad som hände.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? Oftast öppen.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? SEMLAA ;)
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja det är klart!

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - UNBEATEN.SE ♥

Hej! Tänkte ta och tipsa om vår pågående bloggtävling där priset är ett snyggt fleecetäcke från Charlies i valfri färg och storlek. Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen: http://unbeaten.se/2013/march/vinn-ett-fleecetacke.html#comment

Kram! /Tova & Lina ~ Unbeaten.se

2013-03-01 @ 16:09:17
URL: http://www.unbeaten.se
Postat av: Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.

Nu är vinnarna av veckans blogg dragna, var du en utav dom? om inte anmäl dig igen :D kram!

2013-03-01 @ 19:14:30
URL: http://RRomaites.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0