Måndag - Ceck

Darrens Vilodag - som vanligt. 
Har varit och kollat ett par ridbyxor - men dom passade inte. Fick istället en jacka, en tröja och ett par vita ridbyxor med mej hem, hehe ouuups. Jackan var riktigt skön och tröjan var en grön snygging ;)
 
Skolan var faktiskt helt okej. Hade ganska tråkiga lektioner men kompisarna var ju roliga. 
 

Imorgon tar jag och Julia bussen direkt till stallet efter skolan. Vi ska rida ut. Måste visa Julia några nya ridvägar ju. Hon har förresten slängt iväg kryckorna nu. Så himla skönt och jag är så glad för Julias skull! Vi ska även rida tsm på torsdag. 
 
Imorgon är det en riktigt rolig dag i skolan också - tjoohoo jag bara längtar ;)
 

Nej nu måste jag kolla spanskaglosorna lite innan det är dags för mat och DICTE ikväll.
-Sweeeeeet- 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

söt häst :)

2013-03-18 @ 20:37:34
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0