Me, Myself and I

VEM
Vem är i rummet med dig? - Mamma 
Vem önskar du var med nu? - Nån rolig person.
Vem fick du senast sms av? - Johanna. 
Vem ska du träffa idag? - Mamma, några som kommer på gympan. 
Vem ringde du senast? – Juliaaaahh
Vem saknar du? – Många <3
VAD
Vad åt du senast? - Chips.. :0
Vad har du på dig just nu? - Ridkläder.
Vad hör du just nu? - TV:n
Vad har du på fötterna? - Ridstrumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - Magsjuka :S
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Aaa as bra ;)))<333
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Blogga, läsa bloggar, kolla FB, instagram och allt sånt ;)
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Hm, jag har ingen aning.. 
 
VAR
Vart går din drömresa?-  Åh bara någonstans där det är varmt!
Var är din mobil? -På mej.
Var har du köpt tröjan du har på dig? - HÖÖKS
Var handlar du mest? – Typ ICA HAHA 
Var är din mamma just nu? - På övervåningen.
HAR
Har du några piercingar? Vart? - I öronen.
Har du något stort ärr? - Nej
Har du varit kär på riktigt? - Nej det tror jag inte.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ofc
Har du allt du önskar dig? – Njaa
HUR
Hur är du i skolan? - Lite mesigare än vad jag är hemma ;)
Hur ser du ut? – Jadu..
Hur svarar du i telefonen? - ”Hej det är jonna”
Hur var du som person för två år sedan? – Fråga någon som var med mej då.
Hur var du som person för ett år sedan? - ?
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – Japp
Är du singel? – Yes
Är du kort? – Jaa haha
Är du åksjuk? - Ibland
Är du helsvensk? - Jadå
Är du allergisk mot något? – Herregud ja.. 
Är du bra i skolan? - Ja ;)
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Jag tror faktiskt inte det. Inte kändis, men lite känd skadar väll inte ;)
Skulle du vilja tatuera dig? – Om jag har något riktigt fint och vettigt att tatuera, så ja.
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Lätt i naveln, som jag ska få göra i höst troligtvis :D
Skulle du kunna adoptera? - nja
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Det beror på till vem och vilka konsekvenser det skulle ge.
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Kanske det, om det är med den rätta :)
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - JA, lätt iaf om det var typ en tå ;)
 

Kommentarer
Postat av: katarina

Fin blogg kika gärna in på min blogg och komentera gärnna:D

2013-03-24 @ 23:38:08
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0