Monday..

Åh nu kommer den igen.. Den tråkigaste och längsta dagen på hela veckan. Måndag.
Denna måndag kommer iaf inte vara så jätte hemsk. Jag går i skolan till halv 4. Sen hämtar farfar mig och vi åker direkt till gitarren. Mamma hämtar mig där och vi åker till stallet. Men idag vilar Darragh. Vi har riktigt bråttom. Kl halv 7 börjar ett föräldrarmöte - inte för mig, jag ska vara hos Julllaaaan ;) Hah troligtvis kollar vi lite TV och sånt. 
Senare ikväll ska jag kolla på DICTE och äta chips ;) Tjock...
 
Tror att denna veckan är ganska lugn både med aktiviteter och läxor. Sköönt. Men vi får väll se, antagligen ändras planerna ;) Jag känner för att rida Cimbus i veckan faktiskt, hoppas att jag hinner och får :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0