Morgon!! Snö...

Kan ni fatta? Inte jag iaf. Det SNÖAR? Allt är vit igen.. Allt som var bar mark har nu fått lite snö på sig,, Åhh det är så jag börjar gråta. Nej men, arg. 
 
Idag är det Onsdag iaf. Veckan bara springer iväg. Jag längtar till helgen så det gör inget ;)
Nu har jag och Emily bestämt oss för att träffas 11.00 på lördag och fota. (Iaf runt kl 11)
Vi skas fota varandra, hästarna, Darragh och mej och Emily och Russ tuss. SKa bli kul.
 
På söndag fyller Morfar och då ska jag självklart dit. 
 
Tidsinställda kommer upp under dagen, första HOT OR NOT kommer upp idag också.

Kommentarer
Postat av: Esther Järvling

Var gärna med i våran lite "annorlunda" tävling! Gissa i vilken ordning hästarna skrittar. :) http://teamheej.blogg.se/2013/march/vilken-hast-ar-det-som-skrittar-2.html#comment
MVH: TEAMHEEJ

2013-03-13 @ 21:02:37
URL: http://teamheej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0