Några frågor

Jag har fått några frågor utav en tjej som heter Emma. Jag tänkte att jag skulle svara på dem, inte bara för att Emma ska få svar utan också för att ni andra förhoppingsvis tycker att det är lite intressant.
 
Vilken är din favvofärg? 
Det måste vara röd, ganska mörk röd.

Har du färgat håret någongång? 
Nej aldrig, inte ens slingat eller tonat, men jag har velat färga det brunt när jag var lite yngre. Nu vill jag snarare färga det lite blondare ;)

Vad är din högsta önskning? 
Oj, det måste typ vara att kunna behålla Darragh fast fortfarande kunna köpa en D-ponny och täva och träna den.

Vad vill du helst lyckas med i ridningen? 
Jag förstår inte riktigt frågan, men mitt mål är att tävla MSVB med min kommande D-ponny.

Vad gillar du för musik? 
Pop, One direction är mina favoriter ;)

Vet du varför du inte kom med i ponnyakuten?, jag tyckte att du skulle det! :) 
Jag är ju inte helt säker, men jag skulle tro att det är för att det skulle blivit väldigt svårt stt HINNA lösas på 2 veckor. Vad kul att du tycker det! :)

Varför började du blogga?
Jag vet inte riktigt faktiskt.. Jag hade hört talas om bloggar och sen tänkte jag väll vara lite "cool" och starta mej en egen ;)
 

Jag tar gärna mer frågor om någon har några. 

Kommentarer
Postat av: Clara

Vet dina föräldrar om att du har blogg?
Vilken var din första häst?
Skulle du vilja köpa Cimbus?
Kan du göra chubby bunny challenge i en video?

Kram :)

2013-03-07 @ 11:28:48
URL: http://bffryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0