Några timmar kvar

Nu börjar tisdagen lida mot sitt slut.
Skolan idag var väldigt lugn och skön. de sista 2 h hade vi drama och det var så himla roligt, massa skratt. Snart är våran musikal klar. Jag har bara en liten liten roll och det känns skönt ;)
 
Det gick bra att rida Cimbus också. Han var riktigt rolig att rida idag.. ;) Red Miramis också, inlägg om ridningen på båda 2 kommer senare. 
 
Nu ikväll har jag pluggat lite och kollat på tv. Snart ska jag sova hade jag tänkt. Ska bli riktigt skönt. Älskar att sova. ;) Jag är väldigt nöjd med den här dagen, haha om man kan säga så. Trodde att det skulle bli en bra dag och jag hade helt rätt!
 
Imorgon ska ja rida Darragh, plugga och träna. Mamma ska göra sin första dag som "Lärare". Önska henne lycka till ;)
 
Hoppas ni har haft en lika bra dag som mej, och att eran morgondag blir ännu bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0