Nemen, vem är det som läser det här da?

-Jaha det var du ja! Tjaa ;)
 

Det var extra jobbigt att komma up imorse, är så otroligt trött. Idag är det iaf sista ddagen innan helgen och jag älskar stämningen på fredagar. Idag ska jag vara Mupp (Miljönisse) i skolan. Man städar och fixar med maten typ.. Jag får iaf vara med Jennifer :)
 
Jag ska försöka hinna rida Darragh också, han böhver verkligen det ;)
Ikväll ska jag till Amanda. Myys. Vi skulle få revbensspjäll, klyftpotatis och sen en efterrätt. 
 
Just nu sitter jag och äter frukostpannkaka oh dricker varm choklad med grädde :0 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba!

Nu har vi frågestund på bloggen!
Fråga gärna en liten fråga, skulle betyda super mycket för oss!!

Kram Ebba!

2013-03-22 @ 07:25:44
URL: http://rabbitstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0