Ny vecka nya tag

Nu är det måndag, jag har iaf börjat bra med att gå upp tidigt idag, jag är faktiskt redan klar! Idag ska jag förhoppningsvis hem till en kompis först direkt efter skolan. Mamma hämtar och då ska jag åka och prova ett par ridbyxor - kanske köpa. ikväll blir det stallet med Darragh vilar - om jag inte åker direkt till stallet ifall jag inte hittar någon kompis att vara med ;) Hahah, lite rörigt jag vet. Ni får iaf en planering över veckan.

Måndag: 
Prova ridbyxor, kompis.
Tisdag: Rida med Julia och Loni, Plugga.
Onsdag: Ökna :D Träning. (Plugga)
Torsdag: Rida ut med Julia och Loni, Plugga.
Fredag: Sova hos en kompis. Rida.
Lördag: Vara med Kompisen ;) Rida.
Söndag: Hopptävling med Darragh och Cimbus.
 

Sen vet ni att ni får mer info när vi kommer lite närmre händelserna ;)
Hoppas ni får en bra start på veckan och en grym måndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0