Ridning Cimbus 15/03-13

Åhh vad roligt det var idag. Cimbus den lilla rackarn bockade nog hela tiden. Herregud. Och jag bara sitter där och skrattar, ja så är det faktiskt - konstigt nog, haha nja ja älskar lill prinsen . 
 
Vi red iaf upp på limbacke. En jätte stor kulle som är otroligt fin och jag älskar att rida där. Så öppet och fint. Han var riktigt pigg och glad. Riktigt stark också.. Haha men fin som attan. Jag red mest lite flum och lite överallt på backen, men jag avslutade med lite dressyr. Gjorde några fattningar från skritt och samlade ihop honom. Det är bra för honom att få jobba iaf några minuter varje ridpass. Det ska vi få in som en vana, så han bygger på dom rätta musklerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0