Ridning Darragh - 7/3 - 13

Som ni vet hade jag tänkt att ändra dessa inlägg lite. Vi får se om ni tycker jag ändrat til ldet bättre eller sämre och om det finns något som jag kan utveckla eller ta bort, ni får gärna kommentera! :)
Nu kör vi.
 
Var?
- Vart red du? Jag red såkallat "Källstugan - Britta". Jag red på både vägar och på en plogad väg på gärdet.
 
Vem?
-Vem red du med? Jag red med Vilma, Loni och såklart Darragh, till lägger bara att vi hade väldigt roligt ;)
 
Hur?
-Hur red du? Jag red som vanligt. Ganska slappt, men lät honom inte springa i riktigt den takten han själv tyckte. Jag flyttade lite framochtillbaka på vägen.
-Hur gick det? Jo, me jag tycker att det gick bra. Han kändes mjuk ock flyttade sig bra. Även fats det blev lite "oseriös" ridning lyssnade han och blev inte springing.
- Hur lång tid tog det? Hm, eftersom att vi red ganska effektivt, men vi red samtidigt fram och tillbaka några gånger så tror jag att det tog ungefär 1h.  
 
När?
-När red du iväg och när kom du hem? Jag red ut vid 5 och kom hem runt 6.. 
 
 Varför? 
-Varför red du idag? Jag red för att Darragh behövde verkligen motion. Han har vilat ganska mycket nu på sistone.. 
 
Vad? 
-Vad var dina mål med den här ridturen? Att Darragh skulle hålla sig lugn och inte dra efter Loni i galoppen. Och ja, jag klarade det!
-Vad ville du få ut av den här ridturen? Jag ville få honom att bli mjuk och få honom att lyssna på mej.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nu vill jag att NI svarar helt ärligt just vad ni tycker om detta inlägget. Var det några "frågor" som var onödiga att ha med? Skulle jag ha med någon annan fråga? Eller har ni något annat att säga? Tabort eller lägga till? Jag är öppen för all kritik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0