Shoppat Loss

Åh vad härligt, det var länge sen jag shoppade loss på riktigt ;) 
Jag gjorde även några riktigt bra köp, häng med - längre ner i inlägget ;)
 
*Ett par skor till i vår och till chaps på tävlingarna. Tänkte ju köpa ett par andra men dessa var båda snyggare och skönare - såklart dyrare men det fick jag ta. Dessa var de och dom kostade 639kr tror jag.
*Lite glanssprey alltid bra att ha eller hur? Dessutom halva rea priset - tjoohooo.
Såhär ser den ut (hittade inte helt rätt bild men det är samma märke), har aldrig testat förut men hoppas att den är bra. Kostar 159kr nu ca 50kr
*En HV-POLO tröja åhh my dream, jag har alltid velat ha en.. Nu blev det äntligen en! Grymt skön och grymt snygg, eller vad tycker ni? Kostar 859kr tror jag men jag fick den för 212kr ;) VILKET KAP :D
(Dessutom är baksidan mycket snyggare)
*Tillsist köpte jag ett OBJEKTIV 70-300mm,testade att sätta fast det på kameran och det såg ju ut som en mäster kamera. Haha känner att det blir lite mycket skryt.. Haha. Kostade iaf 1300kr så det var inte så farligt.


Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Hej nu är det sista chansen att vara med i våran bloggtävling, där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke i valfri färg och storlek, vill du vara med? :)
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

2013-03-08 @ 23:13:32
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0