Slut på måndagen, Tjenare tisdagen

Tjohoo, måndagen har nått sitt slut, mohahah.. Jag bara skämtaaa ;) Nu är det iaf tisdag. 
Skön och rolig dag i skolan med estet :D 
 
Darragh ska ridas, hade tänkt att fråga någon om vi ska rida. Det blir någon sväng ut skulle jag tro. 
Skulle behöva uppdatera veckoplaneringen lite. För på lördag blir det nog inte ökna.. Och på söndag fyller min morfar så honom ska vi fira.. Och då kan jag inte fota med Emily på söndag, men kanske på lördag. Haha vi får väll se hur det blir när vi kommer lite närmare helgen. 
 
Nu är det snart dags att åka till skolan. Både Julia och Lisa är sjuka.. Mina älskade vänner. Nu blir jag lite ensam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0