Sluut.

Åh nu är jag helt slut. Gick upp kl 6 :0.
Åkte till stallet och fodrade hästar. Sen åt jag frukost med Mamma, Helena och Vilma såklart. Jätte gott var det. 
Kl 8 åkte jag med Becka och hennes mamma till Södertälje. 
Vi hade en sjukt rolig dag och skrattade hela tiden. Jag invigde mitt nya objektiv och jag kan erkänna att jag suger på att fota i ridhus.. Men några blev iaf bra och Becka blev nöjd, tillochmed så nöjd att hon vill att jag hänger på på fler tävlingar, 3 st är redan spikade. 
 
Becka nollade båda klasserna, fast det var lågt 100 och 110, deras första tävling för året. 
 
Bilderna som jag fotatde kommer att komma upp här under veckan. 
 
Nu kollar jag på nån film, väntar på att maten ska bli klar. Snart börjar mello - man måste väll kolla ;) Även fast låtarna suger det här året. Kl 9 har vi sena intaget i stallet också. Sen blir det hem och sova. Upp lika tidigt imorgon. Imorgon ska jag också ner på sjön med släckten (Farfar, Farmor, Kusin, Faster och mamma). Vi ska typ pimpla, grilla och jag tror att kameran får hänga med så blir det lite bilder också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0