Snabb info

Proppfull kväll.. Mycket plugg som tyvärr blev bråttom att göra och allting samtidigt. Känns iaf som att det sitter nu. Tränade även ikväll, kände mig lite seg.. Skönt med en dusch efter. Nu ligger jag äntligen i min härliga säng.

Dagen i skolan har vart helt okej. Åkte till stallet. Red ut Darragh med Becka. Vi hade som vanligt roligt. Red en ganska lång tur och jag tycker att det gick bra. Inlägg om det ska jag skriva imorgonbitti.

Nu ska jag bara checka av allting lite fort. Precis som jag gör varje kväll kollar jag via Iphonen, om jag fått några kommentarer och hur statistiken ser ut, kollar Mejlen, kollar instagram, FB, bloggar, osv.. Haha. Jag slår vad om att vissa av er också gör det, inte sant? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0