Stallet och dagen

Tog en prommenad med Darragh idag. Ca 30 min. Han fick sträcka ut lite. Skönt. Imorgon blir det vila för honom. Medans jag ska på utväcklings samtal. Pust orka.. Nej. 
 
Bella målade på mina naglar idag som ni såg bild ifrån. Riktigt påskiga. Spelat gitarr, gick riktigt bra. Dessutom hade jag 2 st hål idag. Först spanskan och då var jag med på engelskan. Sen hål på lektionen efter, NO:n. Då var det bara SO kvar och det vi skulle göra på den lektionen kunde vi göra själva, så vi fick sluta typ 13.40 så himla skönt. Nästan 2 h tidigare. Perfekt. Nu är det inga jobbiga dagar kvar den här veckan. Tjoho, glad tjej.
 
Veckans planering kommer upp ikväll, nu ska jag äta voffor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0