Taggad..

Åh gud vad jag längtar nu. Till sommarn/våren - tills utetävlingarna börjar. Då man kommer igång ordentligt med att fota på utetävlingarna. Ska ju följa med Becka på dom flesta tävlingarna - hon vill att jag ska hänga med och klicka kort, hjälpa henne med hästarna lite. Självklart gör jag det. Jag som ääälskar att fota. Nu med nya kameran tror jag det kommer bli jätte fina bilder. Självklart kommer många av dom att komma upp här. Sen kommer ALLA att komma upp på min ny gjorda FB sida "Jonna Pettersson Fotografering", gilla gärna den sidan, så missar ni inte en ända bild ;)
 
Nej nu vill jag bara att säsongen kommer igång.
- Emily och Tusse fotat av mej - 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0