Tävlings Tajm

Nu håller jag på att ladda upp inför tävlingen med frukostpannkaka och choklad med grädde. Åh så gott.. 
Känner mig helt proppmätt, haha. Jag startar kl 10.00 med Darragh och kl 13.00 med Cimbus ;) 
Mamma går hem med Darragh där emellan medans jag väntar kvar, öppnar dörren och kollar på alla ekipage. 
 
Mina mål med tävlingen idag:

Darragh

*Att få en 7:a på skritten.
*Att han ska gå hyffsatt i form och inte streta emot hela programmet.
*Att jag ska få över 55%
 
Det känns som vettiga mål då vi inte har tvlat dressyr på något år och jag vill ju gärna att vi ska kunna nå dom ;)
 

Cimbus

*Att han ska gå i en stadig form minst 60% av programmet.
*Att halten ska bli bra.
*Att få över 60 %
 
Perfekt uppladdning inför div 3, satsar lite högre än med Darragh, men Cimbus är på en högre nivå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0