Tips/Veckasnblogg/mm

Jag får dagligen förfrågningar om jag vill vara med på en tävling, vara med i veckans blogg m.m. 
Jag tycker att det för det mesta bara är roligt och jag brukar gå in och anmäla mig. 
Men det kan samtidigt bli lite jobbigt med kommentarer som är "fjäsk". Kommentarer som börjar med "Gud vilken fin blogg..." eller liknande och slutar med "..anmäl dej gärna till...". Då tycker jag helt klart att det är bättre att bara skriva det sista. Man vet lixom att det andra bara finns där för att man ska anmäla sig till det sista ;)
 
Iaf så vill jag nu ha ALLA erbjuanden och tips som ni har på era bloggar just på detta inlägg UTAN fjäsk. 
Det kan vara allt från veckans blogg till att du bara vill att jag ska gå in och kolla på din blogg, jag blir glad för allt ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle vara roligt om du skulle viljha ha en frågestund på din blogg för jag är sugen på att ställa lite fråger till dig :)

Svar: Vad roligt att du känner så, du får gärna fråga i en vanlig kommentar annars :)
Jonna Pettersson

2013-03-06 @ 12:35:25
URL: http://www.emmaskoggglund.blogg.se
Postat av: Ebba!

Hejsan!
Jag och min kompis har startat en ny kanin blogg där vi bloggar om våra kaniner som tävlar på ganska hög nivå!
Roligt om du skulle vilja titta in där och säga vad du tycker!?

Kram!<3

2013-03-06 @ 16:33:11
URL: http://rabbitstars.blogg.se
Postat av: bella

Hej!
Du kan alltid kolla in på min blogg;) bellaaaasblogg.bloggplatsen.se

(Förresten...du anar inte hur mycket jag vill ha din längd! <3)

2013-03-06 @ 21:22:46
URL: http://bellaaaasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0