Bloggar som inspirerar

Vet ni vad som inspirerar mig sjukt mycket? Bloggar med fin bilder... Annorlunda och fina bilder. Det är då jag verkligen blir kär i bloggar och börja följa dom, läsa och kommentera. Jag har faktiskt hittat några stycken sånna under veckan som gått. Jag har funderat lite på hur jag själv ska kunna göra min blogg lite mer så.  För det första så tänkte jag byt både design och header nu inom kort, först vill jag bara få min nya ponny så att den kan vara med i headern. Efter det tänkte jag faktiskt köp en header av annaform.se då hon gör otroligt fina och välgjorda designer. 
Jag känner att bloggen behöver en lite ny start nu, jag har inte bloggat så flitigt och då har såklart statistiken sjunkit. Men snart ska det bli ändring på det!
 
Jag tänkte också säga att jag tänker behålla namnet munsborodarragh på bloggen även fast han är såld, det känns både tråkigt och onödigt att börja om efter 3 års arbete med denna blogg.
 
BTW. Här är en av dom bloggarna jag tycker inspirerar otroligt mycket: narkeryttarna.blogg.se
 
Har ni någon blogg som inspirerar er?
Bilden är tagen från narkeryttarna.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad glad jag blir och dina vänliga ord värmer verkligen! Tusen tusen tack fina du! Kram:)

2013-05-22 @ 19:04:38
URL: http://narkeryttarna.blogg.se
Postat av: Selma

Måste bara kommentera och skriva tusen tusen tack jag också! Du gjorde verkligen hela min och Jennys dag. Stor kram :)

2013-05-22 @ 21:33:07
URL: http://narkeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0