Chill torsdag

Är med Lina och båda vi är helt slut.. Skolan idag var värre än 10 fyspass på raken. Vi började med att spela brännboll ute på fotbollsplanen hela klassen och regnet vräkte ner. Men jag tyckte ändå det var helt ok, vi hade väldigt roligt tsm. Såklart van mitt lag ;) Vi spelade även fotboll och gick tipsprommenad - fast inomhus så det var helt ok. Sen var det lunchtime.
 
Efter lunchen hade vi orientering, och lyssna noga nu - I 2 TIMMAR -.- Två timmar mitt ute  ingenstans skulle vi springa och leta efter små äckliga kontroller. 20 st var dom dessutom.. Jag, Anni och Lina klarade det på 1 h och 32 min så det var ju en ok tid. Sen fick vi sluta och då hängde jag på Lina hem.
 
Snart kommer mamma och hämtar mig så åker vi hem. Ska göra lite läxa, blogga och bara ta det lungt. Vi ska även ringa på lite hästar som jag vill provrida på lördag. En är redan bokad. Har bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt idag. Behöver verkligen sova.
 
Vi hörs senare ikväll!

Biilden är tagen från tholanders.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0