Dagen idag

Idag ska jag åka till stallet efter skolan och skura ur Darraghs gamla box, packa ihop lite grejer och kanske lägga ut lite tillsalu. Förhoppningsvis tar det inte så lång tid så jag hinner hem och ta det lungt ett tag, försöka blogga lite och komma på något att blogga om. Om ni vill läsa om något speciellt är det bara att kommentera - skriver om det när jag kommer hem. 
 
Är väääldigt väldigt taggad till imorgon och hopplektion med Cimbusen. Var ett tag sen vi hoppa så vi får se - han kanske glömt hur man gör? Hahah.. Jag ska iaf be mamma at filma riktigt mycket så att ni får upp en lång film här senare på kvällen ;)
 
Ikväll känner jag för att baka och laga mat - haha. Hoppas vi kommer hem så pass tidigt att jag hinner det. 
 
Vi hörs senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0