fIxAt oCh DoNaT

 
Putsat skor, rensat videokameran, tvättat ridbyxor, lagt fram ridbyxor, lagt fram keps, letat reda på ett par shorts, kikat med Liiiisaaa. Haha laddat inför imorgon helt enkelt. Sjukt taggad och riktigt roligt ska det bli att båe Julia och Lisa hänger med - älskar Lisas sköna kommentarer ;) åker hemifrån kl 8 imorgonbitti och drar sedan vidare uppåt i landet till tre fina hästar. 
 
Dagen i skolan var faktikst riktigt bra. Hade engelska redovisning som jag slitit med ett bra tag och jag var så nervös så jag skakade när jag presenterade den inför klassen inkl min lärare men det slutade på ett A och det kan jag ju inte annat än att var otroligt glad över. Efter skolan hämtade mamma mej och vi drog in till stan några minuter och handlade och köpte ny lampa till min kära skalvän ;)
 
När jag kom hem fixade jag jordgubbar, grädde och socker som jag åt ihop med min Xubi samtidigt som jag stekte i solan. Underbart - det är sommar på rikigt.
 
Imorgon kommer ni få en fet bildbomb från i onsdags när Emily fotade mej och Cimbus när vi hoppade. Precis som jag trodde blev bilderna jättebra. Jätte tack till dej Emily!!
Smakprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0