Friiidayy

Dagen idag har varit otroligt bra - även fast min hals har dödat mig -.- Den har krånglat hela dagen, har DROGAT  halstablätter som tyvärr har gett sina konsekvenser.. Skolan var ändå helt okej, Orientering och "test prov" var det ända dåliga.  
 
Nu har jag precis kommit hem ifrån att ha ridit 2 helt otroligt fina storhästar (Western hästar). Crim och Wizen heter dom och de hästarna stod i mitt förra stall. Vi red ut, jag, ägaren till hästarna, Mamma och Pia. Jag började med att rida Crim en häst som är otroligt trygg och lugn i sig själv. Väldigt mjuk i sidorna och egentligen i hela kroppen dock blir han något seg ibland. En bit efter hälften bytte jag och Emelie så jag red Wizen. han är ännu mjukare och otroligt känslig för alla hjälper. Han gjorde väldigt fina slutor och hade ett så stor och luftigt steg att jag ver tvungen att rida lätt för att inte flyga flera meter ;) Dessa två hästar är lätt de mest välridna jag har setat på någonsin. Jag lärde mej otroligt mycket. Tack så jättemycket Emelie!
 ((BILDER KOMMER))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0