Hej

Dagen idag har varit lite sådär, därav uppdateringen. Har nämligen lämnat Darragh idag. Men det känns jätte bra. Han står nära, hos en söt liten tjej i en stoooor fin box med ett stort fönster. Perfekt! Han kunde inte fått det bättre. Dessutom får jag hälsa på honom när jag vill och vi bestämde att jag skulle komma redan på onsdag och rida honom lite :)

Red Cimbus nu på eftermiddagen. I början var han lite loj.. Men sen fick han fart! Herregud vad han bockade, men jag lyckades hålla mej kvar, haha. När vi skrittade av så blev Cimbus jätterädd för en häst som kom bakifrån och kutade framåt - jag tror aldrig han sprungit så fort förut. Och jag som satt där på långa tyglar och höll på med hans man flög bakåt, snurrade ett varv i luften och hängde efter några sekunder i stigbygeln innan den släppte och jag låg där på marken. Jag tappade andan ett tag. Stackars Cimbus blev helt chockad och ställde sig och glodde på mej, helt förvirrad. Jag hoppade iaf upp igen och skrittade hem. Mamma var med och ledde mig hem eftersom att jag hade ont i knät och handleden så jag kunde inte hålla i tygeln.

Knät har släppt lite nu men jag har fortfarande ont i handen.. Men det är nog bra till imorgon :)

Trackback
RSS 2.0