Helgen är välkommen

Dagen i skolan idag var väldigt bra, kollade på 9:ornas kabaré, herregud HAHA. Hela dagen har varit almänt chill i skolan faktiskt och det var väldigt skönt. Speciellt eftersom att det har varit en tuff vecka, speciellt för mig då ja typ sovit nada... 
 
På eftermiddagen åkte jag och provred en häst av den taggade typen. Det var riktgit roligt att rida den, den kunde varken skritta eller trava. Bara stå still eller galoppera 0 eller 100 liksom. Men det skulle kunna vara en häst som passade mig, dock var den 16 år. Vi får se. Imorgon åker jag upp till STHLM och provrider två ponnysar. Julia och kanske Vilma hänger med. Vi får väll se helt enkelt ;)
 
Nu sitter jag framför TV:n och kollar let´s dance. Har ätit mat - som jag lagade :0 Och nu äter jag chips :S 
-Fail-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0