Nu kan man väl säga fredag?

Grymt taggad inför helgen nu, ska åka uppåt i landet och provrida tre stycken fina ponnyer. Julia hänger med som förra gången och Lisa följer även med hoppas hon lär sig något om hästar, ingen tvekan om att vi kommer ha roligt iaf! Dom sover här från fredag till lördag. Kommer inte komma hem förrens lite senare på kvällen.
 
Idag har faktiskt varit en ok dag ända till nu.. Skolan var väl sådär, mycket redovisningar och förhör. I stallet fick jag skritta av Beckas två sjukt fina hästar Charlie och Fedra. Charlie barbacka dessutom, haha jag var livrädd men becka bara garva.. Kommer en bild på det.
 
Efter att jag kom hem runt 6 har jag bara pluggat på min jävlasvenska redovisning om något nobellpris. Nu är jag iaf klar och ganska nöjd..
 
Hörs imorgon, FREDAG som lätt förkänar två blågula rosetter ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0