Nu så

Gårdagen var grym. Vädret var helt otroligt och jag hade roligt. På förmiddagen red jag och Julia ut,vi red till vattnet och red lite i det. Lisa hängde på och fotade, jag har inte fått all bilder ännu men jag lovar att dom kommer. Jag har sett några och dom var riktigt fina! Duktiga Lisa <3 Vi hade iaf jätte roligt alla tre. 
På eftermiddagen/kvällen åkte jag och mamma till min farmor och farfar. Farfar grillade. Vi åt tillsammans och sen kollade vi lite på HockeyVM innan vi åkte hem igen. 
 
Idag ska jag först till klubben, vi ska måla bommar och fixa massa saker.. Hade ju heldre gjort något annat men men. Jag får iaf träffa roliga människor ;) Sen på eftermiddagen ska jag rida Darragh, mamma springer med skulle jag tro. Tyvärr har jag hört att det ska bli riktigt dåligt väder med mycket regn.. Så vi får väll se hur den här dagen blir.
 
Imorgon åker jag och provrider, hoppas verkligen på att jag hittar det jag letar efter. Vilma hänger också med - som vanligt. Hon är LÄTT min trygghet när jag ska provrida. Hon är härlig att ha med sig. Hon känner mig så väl och jag tror faktiskt att hon vet ganska bra hur det ska se ut när jag rider en häst, för att jag ska gilla den hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0