Onsdag - chilldag

Idag är det onsdag om någon skulle missat det. Jag ska klippa mej. Tänkte klippa typ 5-7cm, men det syns inte så mycket skillnad faktsikt. Annars ska jag inte göra någon förändring. Mitt hår börjar bli solblekt nu, och jag tycker det är mycket snyggare än att färga håret "på riktigt". 
 
Jag har bestämt mig för att försöka mig på att ha i citron i mitt hår då och då, det ska tydligen bleka håret lite. Vi får väll se om det fungerar, skulle ju vara riktigt bra. Ikväll tänkte jag även göra en hårinpackning om jag orkar, hihi :)
 
Förutom det ska jag bara ta det lugnt, blogga, laga mat kanske baka och göra någon läxa ikväll. Vi får se vad som händer helt enkelt. Bakade iaf en jättegod kaka för ungefär en vecka sen. Den är sjukt onyttig och har fått namnet "vik ökar kaka" ;)
Varandras motsatser

Kommentarer
Postat av: Annika

Söta :)

2013-05-22 @ 18:14:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0