Riktig bloggning

Nu är jag hemma efter en underbar helg i västervik med Becka och hennes mamma (även umgåtts med de andra som var där från beckas klubb). Vi har haft otroligt roligt, skrattat så jag gråtit men samtidigt har det varit spännande under de minuterna becka red, mysigt på kvällarna när vi grillat och pratat. Väldigt bra kombination helt enkelt. Många bilder har jag fotat också, Becka verkarde nöjd med dom och det är ju alltid roligt! Bilderna kommer upp här så småningom men vill ni se dom  nu på engång kan ni checka min FB sida "Jonna Pettersson Fotografi". Bränt mej i ansiktet också har jag hunnit med... Det första mamma sa var "Du ser ut som en räka", känns bra att gå till skolan imorn ;) Inte bara att jag ser ut som en, känns som jag är en också, varm som jag vet inte vad och ansiktet svider...
 
Den här veckan kommer bli riktigt grym, provridning, folk kommer och provrider Darragh också, ONE DIRECTION,  lediga 2 dagar och mycket mer. Allt kommer imorn. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna min blogg och släng in en liten kommentar :)<3

Www.island.blogg.se
Www.island.horseworld.se

2013-05-06 @ 12:26:12
URL: http://island.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0