Sista dagen i skolan för meej

Ikväll åker jag med Becka, hennes mamma och hennes två super fina hästar ner till västervik på meeting. Kommer hem på söndag. Jag ska hjälpa till och fota. Kommer lägga in bilderna varje kväll på datorn och så kommer ni förhoppningsvis få bilderna på direkten om det inte krånglar. I övrigt så har jag gjort 1 inställt varje dag, bilderna som lina fotade på mej och Darragh kommer upp i 3 delar och sen komemr jag att mobilblogga. Om jag har internett kommer ajg försöka blogga från datorn även på mornarna och kvällarna. Men denna helg kommer det komma in mycket bilder, hoppas ni gillar det.
 
Jag går i skolan och mamma hämtar mig direkt när jag slutar. Skyndar mig till stallet och rider min fina ponny, kl 17 rullar vi. 2,5 h tar det ungefär dit vi ska och det är ju inte överdrivet långt. Ikväll antar jag att vi bara ställer in hästarna i boxarna och packar upp till oss själva helt enkelt, inte förrens imorgon kl 11 börjar tävlingarna. 
 
Mamma sköter Darragh, Uno och kaninerna denna helg. 
 

Tagga nästa helg, hohoh..


Kommentarer
Postat av: bella

hej!

vad söt darragh är då;) Varför ska darragh säljas?:( Och nör du skriver "redigerat" bilderna, vad är det exakt de du gör då? och vilket program?

tack för svar:)

Kul att få följa med på meeting, jag vill oxå det...;)

förresten så har jag frågestund på min blogg så ställ nån fråga om du vill, 3 frågor och jag länkar bloggen! :D

2013-05-02 @ 14:50:51
URL: http://nattstad.se/bellasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0