Snart fredag

 
Ojojoj gårdagen var väldigt fulspeckad av grejer. Jag hoppade Cimbus som var väldigt väldigt duktig! Vi hoppade lite bana och lite kombination allt möjligt och han hoppade jättefint. Överhoppade inte en enda gång och slarvade inte med benen heller. Han kanske har en dold talang ändå?! Emily följde med och fotade så det kommer bilder istället för filmer. Emily är väldigt duktig så det blev jätte bra.
 
Senare på kvällen åkte jag till min fina bästa vän som fylde 14 och firade henne ihop med dom andra brudarna. Fikade, pratade och skrattade var ungefär det vi gjorde ;)
 
Idag är det torsdag och en ganska tråkig sådan. Skola till 15.05.. Efter skolan ska jag till stallet och mocka ut allt ur Darraghs gamla box eftersom att vi har sakt upp stallplatsen nu och då måste man göra det rent och snyggt till nästa som kommer - fast troligtvis blir det min nya ponny ;) Haha. 
 
Ikväll blir det plugg..
 
Ungefär så känner jag för att plugga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0