Tisdagen den 7e

HolaHola
Sitter i klassrumet och har spanska, bland dom tråkigaste lektionerna. Dessutom blev jag klar med det vi skulle vara klara med den här veckan redan igår. Så jag sitter och kollar hastnet :0 Haha.
 
Idag åker jag till stallet direkt efter skolan förhoppningsvis får jag sluta så jag hinner med den tidiga bussen. Julia åker också till stallet. Vi skulle ju rida tillsammans men igår kväll hörde några av sig och ville komma redan idag och provrida Darragh, så  dom kommer! Jag och Julia får rida på torsdag eller fredag istället.
 
Vi hörs senare :)
För söt eller? 

Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Hejsan!!
Har frågestund på bloggen och din fråga skulle betyda jätte mycket för mig!!
Alla som fråga får ju sjläv klart en länkning också!!

Kramar Ebba!

Svar: Du har redan skrivit det.
Jonna Pettersson

2013-05-07 @ 20:09:34
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0