Veckans Planering v 19

Måndag: Skulle blivit gitarr som vanligt men det blev inställt. Istället går jag hem till min fina vän Lisa. Ska äta Mellis, skratta och bara prata helt enkelt ;) Darragh vilar men jag och mamma åker dit efter hon hämtat mig hos Lisa. Ikväll ska vi kolla på Biggest Loser och något riktigt kul...... Ringa på några ponnysar :0D
 
Tisdag: Rida Darragh ut med JULIA, tjooohooo. Det var väldigt länge sen vi två red ut tillsammans, säkert 1 månad. Men nu ska det bli av! Vi åker direkt efter skolan. På kvällen är det Biggest Loser igen och förhoppningsvis någon riktigt god mat ;)
 
Onsdag: Sista dagen i skolan för den här veckan, dessutom går vi KORT dag :D Och gissa vad som händer sen... ONE DIRECTION fatta coolt. Haha. Vi åker upp runt tre och konserten börjar 7 tror jag, slutar runt 22. Darragh vilar, hinner knappt med honom då stackarn..
 
Torsdag: Lediga. Har inga direkta planer. Kanske sover hos någon kompis. Darragh ska iaf ridas, kanske ut med Julia och Loni igen, Om inte någon kommer och provrider Darragh. Hoppas Hoppas.
 
Fredag: Lediga igen. Om jag sover hos en kompis blir det väll att vara där. Kanske rider ut med Julia om igen komemr och provrider Darragh. Som ni märker så är det en dag jag inte riktgt vet något om ännu haha, får helt enkelt hoppas att den blir jätte bra bara ;)
 
Lördag: Åker till några ponnyer och provrider, thihih. Jätte taggad. Har längtat i en vecka redan och jag längtar fortfarande, längtar lixom bara mer och mer. 
 
Söndag: En lugn dag. Darragh sak ridas och på kvällen ska jag träna. Ladda inför en vecka till i skolan.. Men det är bara 4 kvar då ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Hejsan!

Jag har precis skaffat mig en ny blogg och det skulle betyda super mycket om du ville kika in och kommentera vad du tycker!

Verkligen ett stort förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer?

Kram Ebba!

2013-05-06 @ 20:33:01
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0