Veckans Planering v. 20

Måndag: Idag går jag i skolan som vanligt sen går jag hem med Julia och äter myser och bara snackar, blir säkert lika grymt som vanligt. Sen hämtar mamma mej och vi drar vidare till Ökna där jag ska ha lektion med Cimbus. Förhoppningsvis iaf, om jag inte får för ont i nacken eller handleden... 
 

Tisdag: Skolan först såklart sen så hoppas jag att jag och mamma åker ner till hästen jag provred i helgen och provrider ännu en gång, spännande. 
 
Onsdag: Efter skolan åker jag direkt till mamma som hjälper en kompis att flytta, hon skjutsar mig till Darraghs nya place där jag faktiskt ska få rida honom. Väldigt, väldigt tacksam över det och jag tycker att dom är väldigt generösa!
 
Torsdag, fredag: Efter skolan hämtar Becka och hennes mamma mej och jag följer med dom till tävling, Becka rider 130 - 140 med Charlie och 130 med Fedra. 
 
Helgens planer är lite osäkra hehe, återkommer senae i veckan om dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0