Veckans planering v. 21

Måndag: Skolan till 15.25. Mamma hämtar mig och skjutsar mig vidare till gitarren. Farfar hämtar mig sedan därifrån. Vi äter - förhoppningsvis grillat ;)
 
Tisdag: Woohooo, slutar skolan och mamma hämtar mig direkt. Vi drar ner til hästen jag provridit och provrider ännu en gång. Jag ska troligtvis göra lite allt möjligt, rida ut, hoppa lite kanske, mamma ska kanske rida lite ;)
 

Onsdag: Slutar skolan tidigt - 14.00. Senare ska jag till frissan. Men frisyren blir det nog ingen direkt ändring på tror jag ;) 
 

Torsdag: Friluftsdag på skolan, typ lekar och orientering verkar det som att det blir. Annars har jag ingenting på dagen så vi får se om jag hänger på någon kompis.
 
Fredag: Dont know... Konstigt hah, jag brukar ALLTID ha saker inplanerade, men det är tomt utan hästen.
 
Lördag: Ska förhoppningsvis åka och provrida en sväng, hihi
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Esther

Kommer du fortsätta blogga här nu när Darragh är såld? :)

Svar: Japp så blir det nog, känns bara som att jag förlorar läsare på att byta :)
Jonna Pettersson

2013-05-21 @ 11:52:02
URL: http://teamheej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0