Veckans planering v 22

Måndag: Mamma hämtar direkt efter skolan och vidare till gitarrlektion. Efter lektionen hoppar jag av hos Emelie så åker vi och rider henne otrolgit fina hästar. väldigt tacksam över att jag får rida dom, IGEN. Ikväll ska jag äta såklart, känner för attt laga mat åt oss. Sist innan jag somnar ska jag kolla på Biggest Loser såklart ;)
 
Tisdag: Efter skolan åker jag kanske till en kompis eller hem.. Vi får se, planerna är osäkra ;) På kvällen ska jag kolla på Biggest Loser - igen.
 
Onsdag: Slutar tidigt och förhoppningsvis bler det HOPPNING med Cimbus förengång skull. Hopplektion som lite omväxling mellan alla dressyrpass. Ska bli riktigt kul och jag är taggad till 10000.

Torsdag: Inga direkta planer, kanske ner på stan och kolla avslutningskläder. Plugga lite på kvällen, annars vet jag inte. Tråk dag.
 
Fredag: Inga planer men antagligen kommer jag på något - som vanligt. Kanske kompis eller första doppet i sjön?
 
Lördag, söndag: Hoppas på att åka och provrida någon av dagarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0