Hoppning igår och uteritt idag

Både igår och idag ha Catch varit jätte rolig att rida på. Igår red jag hoppningmarkarbete på gärdet, Isa var med och hjälpte till att höja och sänka och fotade, men jag vet inte hon sa att det inte blev några bra bilder :/ Han hoppade iaf jättefint och vi hoppade faktiskt en oxer på 80cm (som var ganska bred) vilket jag är stolt över med min lilla (stora) höjdrädsla... Haha men nu ska jag övervinna den helt. Det kände ia jättebra!

Idag red jag ut med Julia och Loni, en helt underbar ridtur, Det var helt vindstilla och höstigt, mys. Jag och Julia pratade om allt, ena minuten pratade vi om något väldigt seriöst och andra minuten skrattade vi så vi höll på att trilla av ;) Bästa på länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0