Sorry sorry och sorry

Extrem dålig bloggning som ni säkert märkt :/ Men jag ber om ursäkt för det och jag ska bättra mig. Tänkte berätta lite om i måndags, igår och idag.

Måndag: Farmor hämtade mig från skolan, hon hade köpt godis till mig hihi. Vi åkte till stallet och red ut en sväng. Red till ett gärde som jagvred runt lite på. I början var han lite tittig och spänd men mot slutet var han riktigt fin! På kvällen åkte jag till Vilma. 

Tisdag: Igår slutade vi 12.25 heeeelt underbart. Jag gick hem till isa och Anni och vi cyklade och köpte B&J hehe. Sen gick vi ut och fotade med Emilia och Lina. Några bilder är här nedanför. Kl halv 4 kom Lena och hämtade mig och jag åkte och red Cimbus. Värmde upp på gärdet och sedan in på banan och red igenom LB:0 två gånger. Han kändes helt okej lite seg för skänkeln ibland och han trängde in i vänster galoppen. 

Mamma hämtade mig och vi åkte till en tjej som heter Julia, skulle kolla lite D ponny grejer och herregud vad mycket grejer, sjuuuukt fina dessutom. Fick med mej en hel del haha.. Kommer snart få prislistan ;) 

Idag: Jag går i skolan till 14.05 och tar bussen till stallet. Hade tänkt att hoppa/markarbete på gärdet idag beroende på underlaget och om jag får med mej någon till stallet, om någon vill följa med kan den ju höra av sig ;) Ikväll ska jag NOG träna ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0