Amberfields Suncatcher

Amberfields suncatcher är namnet på min nya D-ponny. Han kallas Catch och är en sjuårig valack av rasen Morgan. Vi köpte honom nerifrån Jönköping. Han blev importerad från USA när han var ett halv år. I sitt liv har han tävlat upp till LA/LA. Han är en riktig snygging som blev kastrerad i början av 2012. Han har 4 st avkommor. 
 
Han har blivit utställd både som morgan hingst och "vanlig" utställning med fina resultat. Han är isabellfärgad men låååång vit man och en sne bläs ;) Riktigt social häst, väldigt mysig och söker kontakt. Sötnos och inte lite snygg ;) Imorgon hänger kameran med så lovar jag att jag lägger upp bilderna så fort jag kan, men kommer nog inte hinna lägga upp dom innan helgen är slut tyvärr..
 
Red honom ikväll. Han verkar som en riktig schysst häst. Red ut ca 30 min mamma gick med. Visst va han lite spänd och stark men det är inte så konstigt tycker jag med tanke på allt han hunnit med det senaste 48 h ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt! :D vad fin han är :D
Fin blogg! :)

2013-09-06 @ 22:06:17
URL: http://sofiaronvall.blogg.se
Postat av: Kajza

Oj, vilken snygging! =)

2013-09-10 @ 14:50:57
URL: http://kajza.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0