Dagen innan fredag

Den har veckan har gått otrolgit fort, Jag är kvar på tisdag fortfarande ;) Haha nä, inte riktigt så illa. Tycker iaf att det är jätte skönt med fredag redan imorgon! Kommer att bli bästa helgen inkl. fredagen på läääänge. Imorgon har vi friluftsdag = utan lektioner. Alla klasser börjar med att springa på hållet... Efter det ska jag gå promenad :( Haha, ville ta ridning, men nej! Min fattiga skola har tagit bort det det här året.
 
Efter promenaden kommer jag Julia och Lisa åka till stallet, jag och julia ska rida ut tsm och lisa ska fota! Första bilderna på både mej och Catch :) Jag tror vi ska rida ut någonstans, mys. Sen följer jag med Julia hem, vi ska ha riktigt mysigt, kolla idol osv. Sover sen hos henne och på lördag ska Lisa spela match, så vi åker med. Sover med Lisa och Julia på lördagen. Åhh vad jag längtar, har längtat hela veckan ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0