God morgon, God middag

Idag är det en helt ok dag i skolan. Går till halv 4 men har 1,5 h rast inna sista lektionen. Då går jag hem till någon kompis, stannar inte i skolan iaf ;) Efter skolan tar jag bussen till stallet. Måste mocka boxarna, hagarna, byta vatten osv. Cimbus ska galopperas i rätt form på gärdet och Catch vilar. Men jag ska ändå borsta och mysa med honom lite, kanske gå en liten sväng. Han är ganska stressad och spänd ute, vilket inte är så konstigt eftersom att allt är nytt. Då är det ju bra att jag går lite med honom så han lär sig ridvägarna ;) 
 
Mamma kommer och hämtar mig vid halv 6. Hem och plugga.. *suck*- Belöningen blir idol, och kanske ska jag baka en kaka.. *tjock*. Haha, vi hörs senare hörni! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

Super fin blogg har du !, Vad kul att du fått en ny häst Kram :D

Svar: Tack så jättemycket, och Gud vad coolt att du kommenterade på min blogg :D
Jonna Pettersson

2013-09-10 @ 14:45:13
URL: http://vibymuppen.se
Postat av: Kajza

Sv. Tack. =)

2013-09-10 @ 14:56:01
URL: http://kajza.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0