Godmorgon FREDAG

Shit vad den här veckan har rullat på. Som en boll i en nedförsbacke ;) Idag är det skola lika länge som vanligt och sen hämtar mamma mig. Vi ska köpa nya gympa skor och sen till stallet och rida. Jag vet inte riktigt vad Catch ska göra idag. Troligtvis tider jag ut honom eller så tömkör mamma. Cimbus ska iaf gå lite lätt ut med mjukgörande övningar, flytta lite osv.

Igår var det bara Catch som var duktig, inte jag, mamma eller Cimbus höll Mårten tycker jag. Mamma var jätte försenad, Cimbus var seg och lyssnade inte för skänkeln och jag red helt enkelt dåligt.. Catch red jag lite markarbete/gymnastik på vilket gick super. Han tyckte det var väldigt roligt :) dock hoppar han inte så bra när det är lågt ;) 

En ful bild från igår.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara 15 min ;)

2013-09-13 @ 08:52:53
Postat av: Anonym

Vart någonstans har ni era hästar? :)

2013-09-14 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0