Helt sjuk

Idag var Catch heeeelt underbart fin. Red lektion för Maggan, dressyr på utebanan. Vi flyttade mycket och mycket övergångar, han var såå fin och hann lyssnar verkligen super. Han är som en läromästare fast han bara är sju år ;) Han gör precis som han ska, han gör rätt om jag gör rätt vilket är en underbar känsla. Jag kommer lära mig så mycket av honom, hoppas att jag kan lära honom också ;) 

Han var riktigt fin hela passet förutom första galopperna då han inte riktigt ville släppa till, men efter ett tag satt även dom! 



Kommentarer
Postat av: Emma skoglund

GUD VA FIN CATCH OCH DU ÄR! :) kOMMER DU IHÅG MIG? :) INOM BLOGGANDET?

Svar: Jag är jätteledsen, men det gör jag inte :/ TACK :)
Jonna Pettersson

2013-10-17 @ 17:54:15
URL: http://www.emmaskoglund.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0