Ihopsläpp

Imorse åkte vi till stallet tidigt innan skolan och släppte ihop Catch med två utav hans nya hagkompisar. Det gick finfint lite skrikande såklart - det hör till. Jag kom hit nu för jag fick sluta tidigare och han med tidiga bussen, tjooohoo. Och dom ser fortfarande ut att hålla sams, Catch står och betar. 

Det jag skulle berätta var att jag hade med mej kameran och även fast det inte var så dramatiskt fick jag några snygga bilder. Ikväll har jag mycket tid över och tänkte därför sätta mig och redigera bilder från en dressyrträning med Cimbus som Isabell fotade, en träning för Pontus Westergren som jag fotade och även ihopsläpet imorse. De bästa bilderna ur varje "foto tajm" kommer upp på bloggen under veckan. Ikväll kommer det även komma upp ett inlägg om vad jag fick med mej hem från hööks.

Här har ni ett smakprov från imorse 

Kommentarer
Postat av: Elsa- en fälttävlansryttare

Sv: Så lite så! Hoppas det fungerar för dig också och att det går bättre då :)

Svar: Tack tack :)
Jonna Pettersson

2013-09-10 @ 16:17:22
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0