Lill lördag

Idag är det onsdag = kort dag i skolan. Tjooohoo. Vilket betyder att jag skulle hinna rida båda hästarna, men det är inte planen. Cimbus reds rätt hårt igår och eftersom att det är tävling på söndag måste jag planera noga vad han ska göra. Planeringen ser ut såhär F.om idag:
Onsdag: Vila
Torsdag: Rida till ridhuset och rida igenom programmet, när jag ändå ska rida dit så rider jag ut lite samtidigt.
Fredag: Lugn Lugn uteritt med Max 2 korta galopper men mycket mjukgörande i skritt.
Lördag: Han vilar, Lena kommer även ut och klipper honom.
Söndag: Tävling. LB:1 (lag) och lagtävlansprogramet (DM Södermanland). Jag har ingentligen inga förhoppningar eller förväntningar.. Vi får se.

Catch ska jag rida idag. Han ska gå ut en sväng i alla gångarter, bara ha det lite roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0