Mitten av veckan

Tycker det är så underbart att veckodagarna rullar på fort nu. Det är redan onsdag, super härligt. Idag är det en rätt chill dag för mig tror jag.. Går kort dag i skolan, tar bussen till stallet och sen hämtar mamma mig där. Ingen ridning för mig idag som ni vet, på fredag dressyrlektion. Förhoppningsvis kan jag rida lite markarbete själv i slutet av veckan. 

Jag har även försökt få till en markarbetes träning onsdag v 40 för Jannica. Hoppas på att det blir av. 

Eftersom att ni fortfarande inte fått några bilder av mig, då jag har haft en hel del plugg och mycket stall.. Kommer det några här som Julia fotade på oss igår.



I eftermiddag kommer jag att dra vinnaren av veckans blogg, sista chansen att anmäla er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0