NRJ på morgonen

På morgenen gör jag alltid precis samma sak varenda dag ;) Haha, det är många grejer men jag slutar iaf alltid med soffan och NRJ, perfekt innan skolan. Hinner lixom vakna upp lite innan bussen till skolan.
Idag åker jag direkt till stallet skulle jag tro. Rider på en gång och mockar och fixar efter det, vill gärna hinna rida innan det blir skymning. Tänk att man ska behöva börja tänka på det nu också, jag orkar inteeeee... Euuww. Men man får tänka på det possitiva, som tex: Ny sadel, ny häst = shoppa massa nya grejer, mormor vill att jag kommer och shoppar med henne ;), hopp och dressyr lektion med Catch, höstlov osv.
Ha en super bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Super härlig blogg! Väldigt höstig design! :D

2013-09-17 @ 19:29:50
URL: http://linaes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0